Ker sem nekaj časa nazaj, želel naše podjetje nekoliko bolje povezati z strankami, sem začel razmišljati o različnih načinih, kako bi to lahko dosegel. Po nekaj razmisleka in pa pogovora s kolegi, pa sem le prišel do ideje, katera pa je bila sms marketing, o kateremu pa na začetku nisem kaj dosti vedel. Zato pa sem se v to nekoliko bolj poglobil, da bi lahko pridobil čim več informacij, kako to sploh deluje in pa kaj to sploh je.
Po nekaj poglobitve v to, pa sem odkril, da bi lahko bil sms marketing v bistvu res zelo koristen za naše podjetje. Ta pa je deloval tako, da smo začeli naše stranke, o raznih novostih pri storitvah, popustih in podobno, obveščati kar preko sms sporočil. Hitro pa smo lahko videli, da je to sprožilo odziv pri strankah, kateri pa je bil zelo pozitiven. To pa zato, ker so naše analize pokazale, da je postal obisk naše spletne strani veliko večji, tako da so se stranke res odzvale na vsa ta sporočila, ki smo jih poslali preko sms marketinga.
Pri temu načini marketinga pa je bilo to tako uspešno zaradi samega neposrednega sporočanja. Ker sms marketing deluje tako, da stranke dobijo sporočilo preko sms sporočila, to pomeni, da bodo to zagotovo prebrale, kajti sms sporočila so nekaj osebnega, ter jih vsi na svojemu telefonu preberemo. Prav tako pa je to zelo enostavno poslati, ter zato sms marketing ni povzročal nobenih oziroma zelo majhne dodatne stroške.
Po nekaj časa uporabe tega načina marketinga in doseganja strank, pa je bil rezultat zelo pozitiven, ter je vodil v kar lep profit našega podjetja. Zato pa smo dosegli to, kar smo želeli, ter smo zelo zadovoljni z načinom, s katerim smo to dosegli, saj pri temu nismo imeli stroškov, poleg tega pa so tudi stranke zadovoljne z dodatnim obveščanjem.